יום חמישי, 15 במאי 2014

בקבוק יין לאירועים מיוחדים.(שלא קורים.)

יש לי בקבוק יין.
בקבוק יין אדום
14% אלכוהול
אולי הוא מטאפורה
אולי הוא אמיתי
אבל הבקבוק הזה
הבקבוק הזה תמיד איתי
אני שומר אותו למקרה שמשהו יקרה
משהו חדש,משהו אמיתי
אבל הוא עדיין סגור.
מחכה.
מחכה שמשהו מרגש כבר יקרה
ולי כבר נמאס לחכות
להביט ולא לשתות
לו רק יכלתי
לטעום את הרגש ולהתענג
לעצום עיניים,לשקוע,להתמוגג
מתי השגרה תיעלם,ותבוא ההרפתקה
כי הבקבוק הזה לא משתבח עם השנים
הוא אט אט
נוזל,מהסדקים
אל האדמה,וכל הרגשות לתהום נשפכים.
אני רוצה להשתכר
לא להיות עבד של מישהו אחר
ולהוציא את עצמי,את האני הכי אמיתי
כי נמאס לי להיות סגור
אולי עם היין שנשפך אזרום
ולפחות ביחד,ניפול לתהום.

תגובה 1:

  1. נהדר!
    במיוחד:
    כי הבקבוק הזה לא משתבח עם השנים
    הוא אט אט
    נוזל,מהסדקים

    השבמחק

שלום!אשמח אם תכתוב או תכתבי תגובות לשיפור,למשוב חיובי או שלילי במקרה הצורך,אבל יותר מהכול אני מבקש לעשות הכל ברוח טובה,בלי מילים גסות,קללות,והעלבות...תודה,והמשך גלישה נעימה!:)