יום שלישי, 15 באפריל 2014

מאיפה להתחיל?מההתחלה.

נמאס לי מכל הניקיונות האלה בפסח...כל הזמן,להוריד רגליים, להרים רגליים:) 

וואו פסח עבר...פסח.

אני לא יכול שלא לחייך שאני כותב את זה,נגמרו הניקיונות!!!סוף סוף...
ניקיונות בהם מצאתי מדבקה של איגי שאסור היה שתיהיה במגירה שלי(מעניין מה אמא הייתה חושבת על זה),פתק אישי מחניך ועוד דברים ככה שהייתי צריך את הניקיון הזה .
חוץ מזה שאני מודה.אני אוהב לנקות דברים,להפוך אותם שוב ליפים(אין פה שום משמעות נסתרת)
איזה חג מיוחד(וחופר!!!),נכון יש עוד שבעה ימים של חופש,ויש את אלה שיתעצבנו שאני מקדים את המאוחר...אבל ליל הסדר עצמו עבר
(בתמונה פה למטה זה ליל הסדר הגאה שמתארגן כל שנה בגן מאיר!)

הכנות אחרונות בגן מאיר. ליל סדר גאה

ואחרי ליל סדר אצל הדוד ונכדיו וכל הילדים הקטנים שם...(כן,כן עלו לי מחשבות:),בנוסף מסתבר שההגדה עצמה היא דבר דיי מעניין,( תיכננתי לפרוש בשלב מסוים )ומצאתי את עצמי יושב ומקשיב לפרשנויות ולוקח אותם לכיוון שלי,שכל אדם צריך לעשות את היציאה שלו ממצרים,הנפשית יותר מהפיזית,וחשבתי על זה שמצרים זה בעצם הנורמה- החברה,לפחד ממה שיגידו,לא להגיד שאני אוהב את עברי לידר,כי אולי יחשבו שאני הומו...אז שיחשבו!!,זה מאוד יפה להגיד בתאוריה אבל זה הרבה עבודה...ואני כל כך רחוק מהמקום הזה...אבל היי לקחתי על עצמי משו לשפר,וזה גם טוב,וזה בנוסף לזה שלקחתי על עצמי להפסיק עם כל העוגות,הבפלים,והמתוקים...(מה שלא יותר פשוט)
מה שיותר חשוב חשבתי על הבלוג...
על זה שיש לי סיפור חיים דיי מעניין(כן מסתבר שגם נער בן 14 יכול לעבור לא מעט דברים...)לא אני לא מדבר על הורים מכים,על הטרדה,היו לי חיים דיי נורמלים...כמה שיכולים ליהות להומו דתי... ואני יותר מאשמח לשתף אותכם.כמעט בהכל ולכן החלטתי לספר את הכל.כל מה שאני זוכר.(אל תדאגו אני לא אטריד אתכם בפעם הראשונה שעשיתי קקי בשירותים) וכמו שכבר אמרתי הזיכרון שלי נורא!,אז יצאתם בזול:),אני בטוח שתזדהו עם המוון חלקים מהסיפור,ואשמח אם תשתפו אותי בתגובות,איפה הרגשתם דומה:) אז...בפוסטים הבאים אני אשתף אותכם ברגעים הקשים העצובים המשמחים המפתעים וה...פשוט החיים שלי.בפוסט.נשמע מוזר וקר...אבל נכון.

שוב אני ממש מבקש!,לשתף,ולפרסם את הבלוג,על מנת ליצור חשיפה,וזעזוע כלשהו,העלאת הנושא על פני השטח...הכל תלוי בשיתוף בפייסבוק,ובין חברים:) בנוסף אני ממש!,אשמח לתגובות,עצות לשיפור וכל דבר אחר!:),תודה מראש!:)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שלום!אשמח אם תכתוב או תכתבי תגובות לשיפור,למשוב חיובי או שלילי במקרה הצורך,אבל יותר מהכול אני מבקש לעשות הכל ברוח טובה,בלי מילים גסות,קללות,והעלבות...תודה,והמשך גלישה נעימה!:)