יום שני, 1 בספטמבר 2014

יום ראשון בישיבה:מחפש חניכים לאיגי


היום היה היום הראשון שלי בישיבה בתור שישיסט (כפיים,מגיע)
בכמה מילים:אין לי מושג מה הרפורמה החדשה של שיי פירון,אבל אני השפן ניסיונות שלה...ואף פעם לא האהבתי במיוחד ליהות שפן.



קמתי ליום הראשון אחרי לילה שלא נרדמתי (תרשמו לעצמכם:לא לראות אשמת הכוכבים יום לפני החזרה ללימודים) התארגנתי חצי שעה כשאני מתלבט באיזה לוק לבוא,לוק ה-קמתי-עכשיו -אבל- אני -עדיין- נראה -סביר. או בלוק הרב-חשבת-שאני כופר?-איך-תסביר-הציצית-3 מטר-הזאת?!.(בחרתי בצדיק,זה תמיד עובד.) הגעתי לישיבה נרגש משהו,לא לפני שאמא שלי צעקה לי בשער של הישיבה שהמכנסיים שלי נופלות,כל כך אמא.

כמו כל שנה הייתה ההתאספות הזאת של ה-"וואי ממש הרזת" ו-וואי ממש גבהת" הייתה את ההתאספות,אבל לא היה את המחמאות :( .דרך אגב עברתי לכיתה אחרת! (וואו...אני ממש מאבד את הקישוריות במשפטים שלי)

כל התלמידים של כיתה י היו שם,וגם ראש הישיבה היה שם בשביל לחלק סוכריות ולהזמין אותנו לחדר שלו לשיחה(פדופילי משהו). בשלב מסוים קלטתי את עצמי מחפש תלמידים חדשים בתקווה שאני אראה שם מישהו קצת יותר צבעוני(כן,כשאני אומר צבעוני אני מתכוון הומו.) היו רק שתיים חדשים,אחד מהם היה חתיך אבל הוא היה סטרייט ייצוגי(מהאלה עם הזיפים,ונעלי הכדורגל)
השני היה קצת ביישן כזה,נראה נחמד,אבל בהחלט לא הומו.

נכנסו לכיתה שלנו,יש לנו רב ממש נחמד,הוא לא נראה לי הולך ליהות בעייתי,אבל מצד שני אמרתי את זה על רוב הרבנים שהיו לי,וחלקם אמרו לחברים שלי שאני חולה נפש.
 
השיעור היה נחמד אני לא אלאה(אין מילה כזאת) אתכם בפרטים,אבל במהלך השיעור שמתי לב לילד שישב מקדימה בכיתה,הוא היה נראה ממש כמו עברי לידר,רזה כזה,אשכנזי,תנועות קצת נשיות,זהו.אני מרוצה.יש לי פרויקט למהלך השנה הקרובה.להכיר אותו קצת,לשמוע מי הוא,מה הוא,בתקווה שהוא יספר לי ואני אוכל לעזור לו,הכל כמובן יהיה בעזרת ה בלי ללחוץ עליו.

חוץ מזה שאר היום היה סטנדרטי,המון שיחות שחוזרות על עצמם,תפילת מנחה מרנינה,ו....בזכות שיי החתיך!(כבר אמרתי שאני חולה עליו?) אני הולך ללמוד כתיבה יוצרת!!! ככה שאני הולך להתחיל לכתוב על רמה!(שום דבר לא יעזור לי!)

אז זהו.זה היום הראשון,נחמד סתם ככה לשתף אתכם,ותראו קצת סימני חיים,כי הפסקתם להגיב ממזמן :)



2 תגובות:

  1. אפשר לחשוב שכל מי שנראה סטרייט הוא לא הומו... חחח

    השבמחק
  2. נשמע שהיה לך יום ממש מעניין.. ואשמח לשמוע עוד על מה שקורה בישיבה בהמשך..

    השבמחק

שלום!אשמח אם תכתוב או תכתבי תגובות לשיפור,למשוב חיובי או שלילי במקרה הצורך,אבל יותר מהכול אני מבקש לעשות הכל ברוח טובה,בלי מילים גסות,קללות,והעלבות...תודה,והמשך גלישה נעימה!:)