יום שני, 4 באוגוסט 2014

שמירת נגיעה-מתכון לזוגיות טובה?

"צריך להיפרד לעתים קרובות, כדי לאהוב תמיד."

שמירת נגיעה,בתכלס נראה דבר מצחיק,ואפילו טפשי לפעמים,המצב כל כך עצוב,שיש לי חברות שהמציאו חיבוק לשומרי נגיעה וגם כיף(הכל בלי מגע) מסוג הדברים שאתה מסתכל ואומר "מה לעזאזל?!"

זה מה שחשבתי עד ששתי מערכות יחסים נהרסו לי בגלל יותר מידי מגע,לקח לי זמן להבין שזאת הסיבה,אבל זה תמיד היה זה,התחושה הבהמית הזאת,הזרימה עם היצר,בלי שום ניסיון קטן לביית אותו,גרמה לי להיגעל מעצמי.הרי המון פעמים משווים הומואים לבהמות-אפילו בתורה "וְאֶת זָכָר לֹא תִשְׁכַּב מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה הִוא. וּבְכָל בְּהֵמָה לֹא תִתֵּן שְׁכָבְתְּךָ לְטָמְאָה בָהּ וְאִשָּׁה לֹא תַעֲמֹד לִפְנֵי בְהֵמָה לְרִבְעָהּ תֶּבֶל הוּא (ויקרא י"ח, כ"ב-כ"ג).הפסוק הזה תמיד עיצבן אותי...והוא עדיין מעצבן אותי.כי בעיית המיניות נמצאת גם בקרב הסטרייטים.מה שכן אני לא מצליח לדמיין מערכך יחסים בלי מגע...הרי בכל שיחה שלי עם גבר שאני מאוהב בו אני רוצה לחבק אותו,להחזיק לו יד,לנשק אותו (סמיילי מסמיק)

הנקודה היא,שהעיניין ההלכתי לא מציק לי,אני לא מתעניין בשמירת נגיעה בגלל סיבות הלכתיות...אלא בגלל שמערכות היחסים שלי החזיקו מקסימום שבוע עד שהרגשתי יותר מידי מיני,ונפרדתי מבן זוגי.
אבל אולי התורה עלתה פה על משהו?
אולי שמירת נגיעה היא הדבר שיכול לגרום להחזקת הקשר?
כי לי כבר ממש נמאס להרגיש כמו איזה בהמה שלא שולטת בעצמה...מה שאני רוצה זה רומנטיקה,זה מישהו לדבר איתו בכנות,ברור שגם משיכה חשובה...אבל המשפט "אין אפטרופוס לעריות" ממש נכון,ואני יודע את זה,כי במערכת היחסים השניה שלי,כבר ידעתי שזה יכול לדפוק הכל,ובכל זאת זה הגיע לשם שוב,ואולי הדרך היחידה להתחמק מזה היא ללכת לקיצון השני שהוא שמירת נגיעה?

אבל איזו מין חברות היא בלי מגע?
אפילו בלי החזקת ידיים?
במה מתבטאת החברות?

אני לא יודע...
אבל מה שבטוח שלנסות לשמור נגיעה לא יהרוג אף אחד...(לפחות לא פיזית)
אז למה לא? :)

צום קל!!
רק עכשיו אני קולט שלא כתבתי שום דבר על תשעה באב...ביוש.

2 תגובות:

  1. הי אתה, בטוח שאפשר לצור קשר משמעותי עם לגעת.
    קשר זוגי כולל מיניות, זה קשה בגלל החינוך שקיבלת...
    פשוט צריך לדעת לווסת את זה.
    שיהיה בהצלחה :)

    השבמחק
  2. מיכאל, העלת נקודה מעניינת, האם יותר מדי מגע יכול להרוס קשר?

    ראשית ואולי הכי חשוב, אתה בן 15-16 (אני מניח...) וכמה שישמע קלישאתי זה פשוט גיל כזה שבאמת קשה שלא לחשוב על מין כל הזמן.

    שנית, אתה ממש לא צריך להשוות את עצמך לבהמה רק בגלל שאתה נהנה ממגע אנושי, כולנו כאלה כי כולנו מתוכנתים לזה.

    לשאלתך העיקרית, חיזור וקשר בעקבותיו הם מעין ריקוד תמידי של שני צעדים קדימה וצעד אחורה, תמיד צריך לשמור על איזשהו מתח, ששום דבר לא יהיה מובן מאליו.
    תזכור שאנחנו מעריכים דברים שהזענו והתאמצנו בשבילם יותר מדברים שקיבלנו כמובן מאליו, אז המרחק הוא באמת חשוב אבל במידה, איזו מידה? זה כבר אתה ובן זוגך לעתיד תחליטו ביחד.

    השבמחק

שלום!אשמח אם תכתוב או תכתבי תגובות לשיפור,למשוב חיובי או שלילי במקרה הצורך,אבל יותר מהכול אני מבקש לעשות הכל ברוח טובה,בלי מילים גסות,קללות,והעלבות...תודה,והמשך גלישה נעימה!:)